22 mei 2017

Dagje ouder?


Oh oh, wat moest ik vroeger lachen om mijn ouders wanneer wij 's middags NIET op bezoek konden komen omdat 's morgens de pedicure al kwam......Dat werd echt veel te druk op 1 dag....
En nu betrap ik mezelf ook op die gedachte, hahaha! 
Tja, kennelijk word ik dus toch echt een dagje ouder....
Nou zat de afgelopen week ook wel erg volgepropt. Soms loopt dat zo... afspraken die los van elkaar al een hele tijd van tevoren gemaakt zijn en die dan plotseling in dezelfde week bij elkaar komen. 
Maar ik heb het, met mijn BIJNA 65 overleefd. 
Omdat alles opschrijven wel een heel epistel zou worden, maak ik er maar een foto-verslag van. Hopelijk gaat dat wat sneller en leest het voor jullie makkelijker. En omdat jullie vast niet zitten te wachten op een verslagje van de reumatoloog, tandarts, opticien, fysio, nagelstudio of kapper, houd ik de onderwerpen maar zo veel mogelijk "quilt-gelelateerd".
De top van mijn chocoladequilt is af!
Ik heb mijn "slappe" zomertas verbouwd tot een praktischer, steviger en handzamer geheel.
Ik kwam in de bieb een leuk patroon tegen, waar ik vast een keer al mijn restjes in ga verwerken.

Dit is het snijschema. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig
Ik mocht met Evert-Jan van Stichting de Regenboogboom mee op bezoek bij de meiden van het Dollard College in Winschoten. Zij maken al jaren de mooiste droomdekentjes op school (onlangs alweer het 500 ste!) bij het vak Textiele Werkvormen.
Om hun lokaal wat op te vrolijken hebben ze een quilt gemaakt van ALLE stofjes die ze ooit gebruikt hebben.
Zelfs de kleinste snippers zijn verwerkt in een meterslange vrolijke slinger

We gingen even heen en weer naar Egmond aan zee bij mijn vader op bezoek. Er was weer een leuke expositie met veel vrolijke schilderijen!
DD werd 40 en snijdt hier haar verjaardagstaart aan






's Avonds was er een gezellig feestje in de tuin van Barrel (klik) de wijnbar van haar partner (a.s. echtgenoot <smile> )
Ze is erg blij dat we haar Inge genoemd hebben, want daar kan ze heel veel variaties op maken. Beginnend met haar bedrijf "Cook-ing"  (klik) En nu dus ook deze "Sw-ing-ing" cocktails.

Er zijn weer veel dekens ingebracht en de kast wordt lekker vol!

Gelukkig worden er ook veel gekozen, zodat er net weer 4 naar de post zijn gebracht.
Daar worden vast weer 4 kinderen blij van.

En dan ga ik nu lekker mijn koffers pakken. We vliegen er even tussenuit en gaan van een welverdiende rust genieten.

Ik denk dat ik wel een paar fruitsalades ga nuttigen de komende 2 weken, hihi
 Lieve groetjes,Trui






6 opmerkingen:

  1. Geniet van je fruitsalade's, "oud"mens!!
    Anita A

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo verschrikkelijk herkenbaar, die eerste alinea's. Ik ga (met mijn bijns 75 ....) ook steeds meer in dagdelen denken en plannen. Maar ja, net als bij jou, soms komen dingen ineens tegelijk, te veel.
    Jij bent nu lekker met gepakte koffers op reis? Heerlijk, geniet er van!
    Wat enig, die meiden van dat Dollard College. Ontzettend leuke quilt maakten ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je ons laat meegenieten met al dat leuks waar je mee bezig bent. Als ik over het bezoek in Egmond lees zie ik het huis voor mij staan. Hoe vaak zijn manlief en ik daar al langs gefietst. helaas is er dit jaar niets van gekomen.
    Wens jullie een fijne vakantie toe.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. شركة المثالية للتنظيف الشركة الرائدة لجميع خدمات التنظيف بالمنطقة الشرقية - خبراء النظافة الشاملة - خبرة 23 عاما تستطيعون من خلال المثالية للتنظيف الحصول علي افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات للمنازل والشقق والفلل والمجالس والمفروشات بجميع مدن ومحافظات المنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية فتقدم شركة المثالية للنظافة كل ما ليديها من امكانيات وخبرات لخدمة عملائها فهي حقا افضل شركة تنظيف بالمملكة وتوفر لعملاها الخدمات بجميع المحافظات فتوفر

    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    BeantwoordenVerwijderen
  5. هل تبحثون عن شركة تنظيف متخصصة ؟ هل تريدون الحصول علي خدمات تنظيف بجودة فائقة واسعار رخيصة ؟ هل تعانون من مشاكل التنظيف ؟ اليكم الحل الامثل الشركة التي تقدم خدمات تنظيف شاملة لجميع اركان المنزل وكل ما يحيط به من والي مع التعقيم والتلميع للجدران والسيراميك وتنظيف وتعقيم المجالس والمفروشات وبارخص الاسعار وهي شركة تنظيف بالقطيف والتي من خلالها انتم دائما في امان فمع افضل شركة تنظيف منازل بالقطيف تحصلون علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات والامراض والاوبئة تسطيعون ايضا الحفاظ علي صحة اطفالكم وتكسبوا منازلكم المنظر الراقي المبهر مع شركة تنظيف منازل بالقطيف فتوفر الشركة جميع خدمات التنظيف التي يبحث عنها اهالي محافظة القطيف وهي تنظيف الشقق والفلل والمجالس والكنب والسجاد والموكيت والمفروشات بجميع انواعها فنولكم

    شركة تنظيف شقق بالقطيف
    شركة تنظيف مجالس بالقطيف

    شركة تنظيف كنب بالقطيف
    شركة تنظيف خزانات بالقطيف

    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
    المثالية للتنظيف بالقطيف
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالقطيف

    كما توفر الشركة خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات الالمانية المستوردة ذات التاثير الفعال في ابادة الحشرات نهائيا وبلا رجعة فاذا اردتم الحصول علي خدمات مكافحة الحشرات وخاصة النمل الابيض لا تترددوا في الاتصال بشركة المثالية للتنظيف بالقطيف

    شركة مكافحة حشرات القطيف
    شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy